مدیریت حج و زیارت استان البرز

تاریخ: 06 آبان 1398

به روزرسانی اطلاعات کارگزاران


بنابه گزارش روابط عمومی حج وزیارت استان به اطلاع میرساند در راستای به روزرسانی اطلاعات کارگزاران محترم اعم از مدیران دفاتر زیارتی ، مدیران ، معاونین و عوامل اجرایی (حج ، عمره و عتبات) و امتیازات ایشان، کلیه کارگزاران امور زیارتی استان نسبت به انجام این مهم اهتمام ورزیده واطلاعات خود (عکس جدید – آدرس جدید و...) را در سامانه جامع کارگزاران به روز نموده و مدارک مرتبط را به این مدیریت ارائه نمایند.
موارد حائز اهمیت:
1- عکس جدید
2- آخرین مدرک تحصیلی
3- آخرین آدرس محل سکونت
4- آخرین وضعیت اشتغال
5- سوابق ایثارگری

لینک کوتاه